Muziek en songteksten











{27 februari 2010}   Zoals je kan zien

Hey hoi iedereeen,

Zoals je kan zien ben ik van de week drukkies geweest met muziek en songteksten van Frank van Etten op de site te zetten. Daar heb ik ook het meest van. Zodra ik alle teksten overgezet heb van mijn Frank van Etten blog verwijder ik die voor Frank van Etten blog want die is alleen voor hem. En het is toch makkelijker en kost minder tijd om 1 blog bij te houden ipv zoveel verschillende blogs apart voor de artiest.
Verder zien jullie wel hoe de boel vordert, maar hou jullie op de hoogte.

Groetjes xjes van mij



Debsie says:

Dat is leuk Jeroen. Ik heb ooit een keer in ee kroegje staan zingen maar dat was eenmalig en gewoon voor de lol. Ik hoef er geen werk van te maken hihihi.

Groetjes xjes van mij



Debsie says:

Beste Jeroen,
Ben je nu wel naar de goeie Debsie aan het posten, want ik heb het nooit over roosjes gehad?! Anders even uitleggen wat je bedoelt. Ik hoor het wel…

Groetjes xjes van mij



Jeroen van der Veen says:

Heb al 2 miniconcertjes gegeven… Met Jolanda.
Ik gitaar en zang. Jolanda piano…
50 mensen+ m’n ouders waren publiek… WAS WËL LEUK!



Jeroen van der Veen says:

Hé DEBSIE….
ILY….

Vind ik jammer, dat je géén ‘roosjes’ in-en-om je buikje wilt! Want je kent elkaar toch niet, dus…
Zonde…..



Debsie says:

Nou dank je voor het compliment. is toch meer dan normaal dat je even een reactie geeft op een berichtje? in mijn ogen wel tenminste. maarre… het kan ook teveel van het goeie zijn, dus beetje rustig aan hè?

Groetjes xjes van mij



Jeroen van der Veen says:

DEBSIE, DEBSIE, DEBSIE………..!



Jeroen van der Veen says:

Ahhh…gevoelige mannen? VROUWEN bedoel je! Jij bent écht wel lief dat reageerd op m’n mail! Kan ook op mijn mailadres????

Maar ik zoek rustig verder, want ik heb nu alle tijd!

Hé Debsi…. Dat X-je….vind ik echt wel lekker schattig…



Debsie says:

Hey Jeroen,

Dus er bestaan nog gevoelige mannen.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor voor het feit dat je aan je ex denkt. Het zal wel diep zitten met haar. Iedereen mag van mij zijn/haar mening geven zoals hij is. Als je de hele pagina vol had gezet over je ex dan was het een ander verhaal geweest hihihihi.
Bedankt voor je reactie iig.

Groetjes xjes van mij



Jeroen van der Veen says:

Hé PEOPLE! Ben een 33-jarige man die veel van vrouwen houd! Ik net luisteren hé!! Dat liedje van: ABEL..Verleden tijd..Als je die, al een tijd niet gehoord hebt hé, dan is dat.. écht wel een mooi lied. Moet daar de hele tijd denken aan mijn EX..Laura! Sorry, maar zo ben ik!

Ik hou van gevoelige liedjes. Ik ben ook echt een man!!!



Plaats een reactie

et cetera